ஜפֿـآطرآت مـטּஜ

ஜפֿـآطرآت مـטּஜ

اراجیف و جنفگیاتی به اسم خاطرات من

یک شنبه 5 آبان 1398
♠پست ثابت♠


פֿــاطرات نمےمیرنـב


مـטּ قهوه اے چشمامو

به نگاه هاے פֿــاموش می بنـבم

בور از בפֿــترهاے امروز

בنیا בنیا פـرف בارم براے گفتـטּ

شروع نکرבه تموم نکـטּ

گوشِت با مـטּ باشــہ

 

 



نظرات شما عزیزان:

hamid
ساعت23:43---26 آذر 1392
سلام . دوست عزیز .
ماشااله با این همه بازدیدی که وبلاگت داره می تونی حسابی ازش پول در بیاری .
کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم .
سایتی بهت معرفی می کنم که خودم هم دارم استفاده می کنم فقط کافیه ثبت نام کنی و نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت می شی .
کافیه وارد این آدرس بشی :
http://mellipopup.com/user/signup/ref:345
و ثبت نام کنی و کدش رو بزاری توی سایتت اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
دوست عزیز توی این دوره زمونه که هزینه های زندگی زیاده نباید شانس پول درآوردن راحت و بی دردسر رو از دست داد .
فقط نیم ساعت امتحانش کن و خوشت نیومد دیگه استفاده نکن .
موفق باشی
اگرم نخواستی لااقل از وبلاگ من هم دیدن کن لطفا و نظر بده
یاحق


✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت13:42---21 آذر 1392
از خانه که میایی

یک دستمال سفید

پاکتی سیگار

گزیده شعر فروغ

و تحملی طولانی بیاور

احتمال گریستن ما بسیار است...


✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت14:55---5 آذر 1392

آلــــزایـــمـِـر گــآهـی دَرد نیســتــــ

دَرمــآن استــــ...



باربد
ساعت0:15---3 آذر 1392
سلام !
خواستم اگر موافقی تبادل لینک کنیم !
منتظر خبرت هستم !


محمدشادمهر
ساعت12:28---10 آبان 1392
سلام وبلاگتون قشنگ بود دوست داشتید به وبم بیاید هم بهم سر بزنید و اگرم دوست دارید تو مسابقه ی بهترین وبلاگ شرکت کنید..بهم بگید تا اسمتون رو ثبت کنم.....این مسابقه زود شورع شده و هرچه سریع تر بهترین وبلاگ انتخاب خواهد شد توضیح بیشتر در وبلاگم و امیدوارم با اول شدن تعداد بازدیدتون بیشتر شه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+14:23||مـטּ